Engelliler haftasında engelsiz hizmet aracı tanıtıldı
Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen programda, belediye bünyesine kazandırılan Engelsiz Hizmet Aracı tanıtılırken, 10 manuel ve 10 elektrikli tekerlekli sandalye ihtiyaç sahiplerine teslim edildi.
10-16 Mayıs Engelliler Haftası münasebetiyle Belediyemiz bünyesine kazandırılan yeni Engelsiz Hizmet Aracının tanıtımı ile 10 adet manuel ve 10 adet elektrikli tekerlekli sandalye için dağıtım töreni gerçekleştirildi.
Engelliler Kültür Merkezi’nde düzenlenen programda konuşan Belediye Başkanımız Dr. Adem Uzun, “Her birimiz birer engelli adayıyız. Önemli olan, hayatın getirdiği zorluklar karşısında azmimizi kaybetmeden hayata tutunabilmektir” diyerek yeni araç ve tekerlekli sandalyelerin vatandaşlarımıza hayırlı olmasını temenni etti.
Programın ardından öğrencilerle bir araya gelen Başkanımız Uzun, çocuklara balon ve pamuk şeker ikram ederek onların mutluluğuna ortak oldu.